Bij DAW Niemand Buitenspel!

• Geschreven door Eefke Hoefnagel
  • Hits: 30

DAW Schaijk neemt deel aan het Niemand Buitenspel-programma, een actie met medewerking vanuit de ING Bank en de KNVB. Deze actie is gericht op jongeren. Het is belangrijk dat sport voor iedereen bereikbaar is.

DAW Schaijk kan, voor die daar behoefte aan heeft, begeleiden bij het zoeken naar de juiste hulp. We kunnen geen schulden oplossen, maar op vertrouwelijke basis helpen gebruik te maken van lokale – en eventuele landelijke voorzieningen. Als het betalen van de contributie voor je zoon/dochter moeilijk is, neem dan contact op met Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

ING

Dringend leiding gezocht voor jeugdkamp voetbal

• Geschreven door Roel Wittenberg
  • Hits: 83

SPOED!!

De organisatie van het voetbal Jeugdkamp zoekt nog altijd dringend leiding!
Op dit moment is er een zorgelijk tekort aan leiding om het kamp goed te kunnen laten draaien. We hebben jou dus écht nodig! Het kamp vindt plaats op 8 - 9 - 10 mei. Interesse? Neem contact op met Roel Wittenberg: 06-46066248.

Hartelijk dank!

WhatsApp Image 2024 04 22 at 13.07.23

Foto's jeugdteams seizoen 2023-2024

• Geschreven door Martijn de Graauw
  • Hits: 188

Onderstaand weer enkele teamfoto's! Jouw team ook op onze site? Stuur de foto met namen van spelers en begeleiders naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

DAW JO9-4 met van links naar rechts:
Toppers Staand: Masrhur Khalil, Dries Cafferata, Thomas de Groot, Luuk Peters, Otis van der Linden
Toppers Zittend: Chris van Alphen, Clement Burden, Flo Jolijn, Tim van der Kolk

Screenshot 20240411 220344 WhatsApp
DAW JO12-1 met van links naar rechts:
Trainers: Mark van den Bogaert, Joris Lange en Rick van Aalst
2e rij: Rijk Aarts, Vigo Thijssen, Kai van Amstel, Krijn Lange en Joep van den Bogaert
Onderaan: Stijn van de Werken, Sjors Opsteeg, Ties Platenburg en Denn van Aalst.

20240413 084234
DAW JO9-1 met van links naar rechts:
Leiders: Rolf van der Heiden, Rob Appelhof, Paul Geurts van Kessel (ontbrekend Ron van der Heijden
Spelers staand: Dries van der Heijden, Morris Geurts van Kessel, Floris Vreenegoor, Sieb van Gaal
Spelers gehurkt: Lars van der Heiden, Joffe Weemen, Diem Appelhof, Sem Neelen

JO10 4
DAW JO10-4 met van links naar rechts:
Staand: Mees den brok, Sarah Jansen, Tygo Visschers
Zittend: Sjors Boot, Sam v/d Aa, Daan Dekkers, Raf Spierings

JO12 2
DAW-JO12-2 met van links naar rechts:
Melle Appelhof, Teun den Brok, Tijn Zegers, Bing Spiering, Pim Hommeles, Ruben Struck, Pipars Fakouhry, Luuk Saueressig, Mack van Zutven.
Niet op de foto; Linn Gevers

DAW JO7 2
DAW JO7-2 met van links naar rechts:
Yazan Al Eleway, Merijn Kappen, Morris Klievink, Levi van der Venne, Casper van Wijk, Stijn van der Linden, Sam Linders en Arjen van der Linden (leider).

DAW JO10 2 2023 2024
DAW JO10-2 met van links naar rechts:
Boven: Ties van der Linden, Valentijn van der Pennen, Senn van den Hof, Joep den Brok
Onder: Moos Pashouwers, Tobias van den Bogaert, Rens van der Heijden, Yvan Dorussen
Leiding: Linda van den Bogaert, Peter van der Heijden, Mark Dorussen (niet op foto)

DAW JO7-3 met van links naar rechts:
Leiders (op de foto): Joost Manders, Mark van Kreij
Spelers: Tim Vermeulen, Gijs Mulders, Luke, Ayaz Koto, Finn van Kreij, Jax Manders, Duke Schellekens, Niek van der Heijden