Afgelopen zaterdag heeft DAW F2 het kampioenschap al gevierd, komende zaterdag maken nog een aantal jeugdteams kans om kampioen te worden.

DAW B1 staat al de gehele competitie bovenaan en het lang verwachte kampioenschap in de 1e klasse  kan worden gevierd als het de wedstrijd tegen Volkel B1 winnend weet af te sluiten, deze wedstrijd begint om 15.00 uur op sportpark den Heuvel in Schaijk.

DAW E2 speelt komende zaterdag de laatste wedstrijd van de competitie en deze moet gewonnen worden om kampioen te worden. Ze spelen om 10.15 uur thuis tegen GVV'57 E1.

DAW E3 heeft de kampioenskansen niet in eigen hand, ze staan momenteel 1 punt achter op nummer 1 Juliana Mill E1. Als ze zelf de uitwedstrijd tegen Milsbeek E1 winnend afsluiten en Juliana Mill E1 laat punten liggen tegen nummer 3 Estria E1, dan is DAW E3 alsnog kampioen. Aanvang van de wedstrijd in Milsbeek: 10.30 uur.

Het laatste DAW-jeugdteam wat nog kampioenskansen heeft is DAW E5. De uitwedstrijd tegen Berghem Sport E4 moet gewonnen worden om kampioen te worden. De wedstijd in Berghem wordt om 11.00 uur gespeeld.

Kijk op op deze site bij Jeugd/Competitiestanden om de standen van alle DAW-jeugdteams te bekijken.