VOETBALLEN BIJ DAW?

Binnenkort start de jeugdafdeling weer met het maken van de elftalindelingen voor het nieuwe seizoen wat in augustus begint. Om een goede indeling te kunnen maken is het belangrijk om zo snel mogelijk te weten wie in het nieuwe seizoen bij DAW gaan voetballen.

Ben je minimaal 4 jaar oud en je wil gaan voetballen, geef je dan zo snel mogelijk op (liefst voor 15 mei).

Ook meisjes zijn bij DAW van harte welkom, we zijn met name op zoek naar enkele meisjes geboren in 1997 of 1998 ter versterking van het nieuwe meisjes C-team.

Kijk voor meer informatie en een aanmeldingsformulier op deze site bij 'Lid worden? Voor vragen of meer info, stuur een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel 0486 462163.