Het jeugdbestuur is met ingang van volgend seizoen op zoek naar een nieuwe wedstrijdsecretaris. Fans van der Linden stopt na jarenlang jeugdwedstrijdsecretaris te zijn geweest.

De jeugdwedstrijdsercretaris is lid van het jeugdbestuur, en regelt alle zaken omtrent de wedstrijden. Taken die veelal op de computer uitgevoerd kunnen worden. Na een inwerkperiode zal het een taak zijn waar je gemmiddeld zo'n 3 a 4 uur in de week mee bezig bent.

De taken bestaan voornamelijk uit uitvoeren van competitie wijzigingen. Het maken van kleedlokaal en veld indelingen. Het regelen van vriendschappelijke uitwisselingen tijdens de voorbereiding op het seizoen, in de herfsvakantie en in de winterstop. Verder zie je er op toe dat de klassecoordinatoren hun vriendschappelijke wedstrijden goed vastleggen.

Het hebben van een voetbalachtergrond is geen "must". Het is prettig als je regelmatig op zaterdag je gezicht kunt laten zien.

Lijkt het je misschien wat? Zou je meer willen weten? Informeer dan bij Marcel van den Heuvel (06-46217052) of via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.