Henk van der Zanden zal met ingang van komend seizoen de nieuwe verzorger zijn voor de A-selectie van DAW (DAW 1-2-3). Henk gaat de verzorging van de A-selectie op donderdagavond en op zondag voor zijn rekening nemen.
Incidenteel en alleen op afspraak is Henk beschikbaar voor de verzorging of behandeling van de overige Senioren en Dames.

Ton van Paassen, die na 21 jaar trouwe dienst besloten heeft een stapje terug te willen doen, blijft de verzorging van de A-selectie op de dinsdagavond voor zijn rekening nemen.
Daarnaast kan een beroep gedaan worden op Ton wanneer op Zaterdag bij de Jeugd een behandeling noodzakelijk of gewenst is. Ook dit weer alleen op afspraak, waarbij deze afspraak uitsluitend gemaakt kan worden via de leider/leidster van betreffend team.

Zowel het Bestuur als de Technische Commissie is bijzonder tevreden met bovenstaande ontwikkeling, en wij wensen Henk en Ton veel succes en vooral plezier toe in hun nieuwe rol!