Start DAW-jeugdteams seizoen 2011-2012

De start van de trainingen voor DAW A1, B1, C1 en D1 wordt vastgesteld door de trainers van deze teams. De spelers zullen hiervan door de trainers op de hoogte worden gesteld.

De trainingen voor de overige jeugdteams starten, volgens het schema zoals elders vermeld op deze site, op woensdag 17 augustus.

Op zaterdag 20 augustus en zaterdag 27 augustus worden bekerwedstrijden gespeeld door alle A-, B- en C-teams. Op woensdag 31 augustus zijn er ook bekerwedstrijden voor alle A- en B-teams. Op woensdag 7 september spelen de C-junioren hun laatste bekerwedstrijd.

Alle D-, E- en F-teams zullen op zaterdag 20 augustus onderlinge wedstrijden gaan spelen. De aanvangstijden zullen bekend worden gemaakt op de DAW-site.

Op zaterdag 27 augustus spelen alle D-, E- en F-pupillenteams een bekertoernooi in het kader van de Zwaluwen Jeugdactie.

De competitie start voor alle jeugdteams op zaterdag 3 september.