Agenda van de Algemene Ledenvergadering (d.d. 17 oktober 2011; 20.30 uur; clubhuis DAW):

1.    Opening en mededelingen door de voorzitter.

2.    Vaststellen van de agenda.

3.    Vaststellen van de notulen van de Algemene Ledenvergadering van 15 november 2010, welke zijn opgenomen in de DAW-er van jaargang 31, nr 2 welke verschenen is in maart 2011.

4.    Jaarverslag van de secretaris.

5.    Jaarverslag van de penningmeester.

6.    Verslag kascommissie (Arie Vissers en Bert van der Heijden)

7.    Verkiezing kascommissie (Arie Vissers en Bert van der Heijden, reserve is Eric v.d. Heuvel).
Alle drie voor het 2e jaar in functie, zijn aftredend en mogen eventueel voor een 2e termijn herkozen worden.
Nieuwe kandidaten worden uiteraard van harte uitgenodigd zich verkiesbaar te stellen.

8.   Bestuursverkiezing:
Aftredend volgens rooster zijn: Jan Janssen, Martijn de Graauw en Linda van den Bogaert (alle drie stellen zich herkiesbaar).
I.v.m. het stoppen van Gert-Jan Peters als penningmeester van DAW in ons bestuur wordt voorgesteld om in de ontstane vacature te benoemen Erwin Christiaans.
Eventuele kandidaten voor het bestuur kunnen tot 5 dagen voor aanvang van de vergadering schriftelijk worden ingediend bij de secretaris, onder de gebruikelijke voorwaarden (akkoordverklaring + de steun van 10 stemgerechtigde leden).

9.   Vaststellen van de begroting 2011 – 2012.

10. Rondvraag.

11. Sluiting.