Zondag as speelt DAW tegen V.V. Handel uit het oudste Maria-bedevaartsoort van Brabant.

Nog nooit speelde men tegen deze ploeg, dus statistieken uit het verleden zijn er niet.

Handel behaalde uit de eerste 6 wedstrijden slechts 3 punten. De ploeg van trainer Jan Marijnissen versloeg thuis Vianen Vooruit met 4-3. Met trainer Marijnissen promoveerde Handel in 2 jaar tijd van de 6e klasse (kampioen) via de nacompetitie van de 5e naar de 4e klasse. Een uitstekende prestatie uiteraard. De gevaarlijkste mensen bij Handel zijn Gijs Bexkens en 1e jaars senior Zemir Hadzevic. Handel zal er alles aan doen om voor een stunt te zorgen op sportpark “d’n Heuvel”. Zaak voor DAW is om het zover niet te laten komen. Gezien de stand op de ranglijst van beide teams is DAW dan ook gewoon verplicht om te winnen van Handel.

Rob Vijnmans zal er deze week nog niet bij zijn. Ook Bart Franssen zal de komende weken verstek moeten laten gaan. Door een ongelukkige val/botsing was op moment van schrijven de knie nog dik en liep Bart met krukken. Niels de Groot, met masker, zal de positie van Bart invullen. Trainer Henry van Wanrooy waakt voor onderschatting. Desgevraagd zegt hij “ze hebben maar met één doelpunt verloren van Milsbeek en HBV, maar met het thuisvoordeel moeten we deze wedstrijd winnen”. Aan het DAW publiek zal het niet liggen. De weersvoorspelling zijn prima en met een mooi najaarszonnetje in het verschiet is dit de kans om de trotse koploper van de 4e klasse G aan het werk te zien. Namens spelers en begeleiding tot zondag.