Een onvervalste topper staat as zondag op het programma in de 4e klasse G. Nummer 2 Venhorst ontvangt op sportpark “De Voskuilen” de koploper, DAW. Trainer van Venhorst is Marc van de Ven uit Veghel. Venhorst was vorig seizoen een tegenstander uit de nacompetitie en DAW plaatste zich ternauwernood via strafschoppen voor de volgende ronde.Toen was al duidelijk, Venhorst heeft een goed voetballende ploeg met scorend vermogen en snelheid op de zijkanten. Gezien het doelsaldo van 30 voor en 12 tegen, liggen er zeker ook kansen voor onze voorhoede. De hamvraag is, kan DAW de ongeslagen status van Venhorst doorbreken. Venhorst met 3 gelijke spelen, moet eigenlijk van DAW winnen om aansluiting te houden. Bij Venhorst is Thijs van Sleeuwen de topscoorder met 7 doelpunten. Maar opvallend zijn de 6 doelpunten van centrumverdediger Luuk van de Boogaard. Venhorst had bij de wedstrijd HBV – DAW een heuse scout langs het veld staan. Dit toont aan hoe serieus ze de wedstrijd opnemen en niets aan het toeval willen overlaten. Bij DAW is Rik Willems voor 1 duel geschorst naar aanleiding van zijn rode kaart in Beers. Bart Fransen is nog geblesseerd, maar daar in tegen is Rob Vijnmans weer fit. Trainer van Henry van Wanrooij zegt desgevraagd. “Ik heb Venhorst zien spelen tegen Rhode voor de beker.” “Ik zie ze als belangrijkste concurrent voor de titel, een goed voetballende ploeg met makkelijk scorende spelers”. Voor DAW een uitgelezen kans om het gat met de concurrentie nog groter te maken. De wedstrijd begint zoals gebruikelijk om 14.30 uur, scheidsrechter is de hr Kers. Mede namens spelers en begeleiding graag tot zondag.

Laatste wedstrijden

18-5-2011 DAW – Venhorst 1 - 2 (nacompetitie) Mike van Son

22-5-2011 Venhorst- DAW 0 - 1 (nacompetitie) Sylvester Rodriguez (pen)

DAW w.n.s.