DAW verloor afgelopen weekend verassend in Boxmeer. Daardoor slonk de riante voorsprong op de ranglijst naar 2 punten op MVC en 6 punten op Venhorst. Nummer 4 Milsbeek heeft 11 punten achterstand en komt as zondag naar Schaijk. Zij zullen de wedstrijd aangrijpen om de achterstand te verkleinen om zo nog enigszins kans te hebben op het kampioenschap. In de heenwedstrijd won DAW gelukkig van de Limburgers. Een fantastische vrije trap van Rens en een prachtige “dwarrel”goal van Brian bezorgde de 1-2 winst. Bij Milsbeek waren de spitsen een ware plaag voor de DAW defensie. DAW begon niet goed aan de wedstrijd vorige week. Coach Henry van Wanrooij hierover. Het moge duidelijk zijn. Ook DAW zal elke wedstrijd met meer dan 100 procent inzet moeten spelen. Tijdens de na- voorbespreking was iedereen het erover eens, Milsbeek is een goed voetballende ploeg. We zullen dan ook messcherp moeten beginnen. De ploeg stak de hand in eigen boezem. Zoals tegen Olympia zo kunnen we onze supporters, onszelf en begeleiding niet de winterstop in sturen. Verliezen kan, maar het kan nooit aan de wedstrijdinstelling liggen. Al met al beloofd het een waar spektakelstuk te worden de weersvoorspellingen zijn voor de tijd van het jaar goed. Dus niets zal u tegen houden om DAW winterkampioen te zien worden. Mocht u onverhoopt iets anders te doen hebben dan is er altijd livescore. Via de link www.livescorezuidii.nl (4e klasse G) alle duels live te volgen via internet. Namens spelers en begeleiding tot zondag.