Voor competitieronde 15 staat de thuiswedstrijd tegen Juliana Mill op het programma. Uitgangspunten zijn dat DAW riant aan de leiding in 4G gaat en Juliana Mill zeer teleurstellend op plaats tien is terug te vinden.
Mill kwam goed uit de winterstop. Het won thuis ruim van Handel met maar liefst 5-1. Juliana mag dan ook zeker niet worden onderschat. In de heenwedstrijd kreeg Juliana in het begin twee dotten van kansen en was het voetballend zeker niet de mindere. DAW won uiteindelijk met ruime cijfers door doelpunten van Robbert Knipping tweemaal, Bas van der Ven, Tom den Ouden en Brian Peters. Vanuit de ziekenboeg is weinig nieuws te vertellen of het moet zijn dat Brian Peters en Tim Huberts weer aan het trainen zijn. Het belang van een brede selectie werd zondag weer eens aangetoond. Diverse posities werden door andere spelers meer dan uitstekend ingevuld.
Henry van Wanrooy over de komende wedstrijd: “Juliana staat te laag op de ranglijst, zijn goed uit de winterstop gekomen en vechten voor degradatie”. “Wij moeten er beducht op zijn dat iedereen van de koploper wil winnen en alleen met de juiste wedstrijdmentaliteit zal er goed resultaat komen”. Van Wanrooy verder. “het zijn nog 8 finales en de focus ligt telkens op de eerstvolgende wedstrijd”. “Ik hoop dat de supporters ons positief blijven steunen”. “Negatieve ondersteuning heeft niemand wat aan en de spelers gaan er zeker niet beter van spelen”. De redactie sluit zich volledig hierbij aan en met nog vijf thuiswedstrijden voor de boeg kan de twaalfde man net dat extra zetje zijn voor een mooi voorjaar.
De wedstrijd staat onder leiding van de hr Biest. Aftrappen doen we zoals gebruikelijk om 14.30 uur. Tot dan!

Resultaten in het verleden.

2005-2006 DAW – Juliana Mill 0-1
2006-2007 DAW – Juliana Mill 0-3
2007-2008 DAW – Juliana Mill 3-0 Dirk van de Hoogen Rob Appelhof Joris lange
2008-2009 DAW – Juliana Mill 4-0 Mike van Son 2X Bart van der Velden Rob Vijnmans