In Langenboom ontvangt de plaatselijke geelzwarte trots SES, DAW. Zondag begint de 3e periode en voor veel ploegen een kans om toch nog een prijsje te pakken.
DAW eindigde zowel de 1e alsook de 2e periode bovenaan maar de 2e periode ging naar runner-up MVC dat ternauwernood een punt pakte in Venhorst en zo de periode veilig stelde.
In de thuiswedstrijd won DAW ruim met 5 – 0 door doelpunten van Bas van der Ven, Marc Raaijmakers en driemaal Brian Peters. Bij DAW een paar langdurige blessures en een aantal spelers die op de weg terug zijn. Zo stonden Rob Vijnmans en Tom den Ouden weer op het trainingsveld, daarentegen zal Maikel van Orsouw niet spelen vanwege en spierblessure. Bij SES is de gevaarlijke spits Gijs Bens geblesseerd, Hij was één van de rappe aanvallers in de thuiswedstrijd. Daarin speelde SES het eerste half uur prima aanvalsspel met snelheid op de zijkanten. DAW zal beducht moeten zijn voor de dadendrang van de mannen van Klaus Foederer. SES zal zeker nog punten moeten pakken in de strijd tegen degradatie. Nog een waarschuwing vooraf, thuis verloor SES slechts eenmaal, van Venhorst.
Maar als DAW maximaal geconcentreerd aan de wedstrijd begint en dezelfde strijd levert als de laatste twee wedstrijden moeten de punten mee naar Schaijk kunnen gaan. Scheidsrechter is de hr Straatman en namens spelers en begeleiding tot zondag.

Resultaten uit het verleden;

2005-2006 SES - DAW 0-0