Het uit Bergen limburg afkomstige Montagnards komt op bezoek op sportpark d’’n heuvel voor de laatste wedstrijd dit seizoen. Een wedstrijd om des keizers baard zoals ze wel zeggen. DAW al lang en breed kampioen, Montagnards een middenmoter zonder enig belang dan ook. Noch voor de periode noch voor degradatie. Dit in tegenstelling tot onderin waar diverse teams knokken voor handhaving. Voor trainer van Wanrooy is de situatie duidelijk. DAW wil graag het succesvol seizoen afsluiten met een overwinning. Daarvoor moet iedereen gewoon scherp aan de wedstrijd beginnen. Of zoals de trainer het verwoord. “Meteen vanaf de 1e minuut laten zien wie er de kampioen is” Personele problemen zijn er wel, Rob Vijnmans, Geert Loeffen, Marc Raaijmakers en Rens Wijnakker zullen er naast de langdurige blessures van Mike van Son en Bart Fransen niet bij zijn. Maar DAW heeft dit seizoen al meerdere keren laten zien over een ruime selectie te beschikken. De open plekken zullen worden opgevuld door Ron en Devy Appelhof en Joost Heurkens. Tevens zal Robbert Knipping een linie terug spelen. De wedstrijd staat ook in het teken van het afscheid van elftalleider Ronald van der Venne. Na vijf trouwe dienstjaren zal hij worden opgevolgd door Rob van der Ven. Ook nemen we thuis om 12-00 uur afscheid van Ton Van Tuijl de trainer, leider van DAW 2. Ton vanaf deze plaats alvast veel succes komend seizoen als trainer van OVC’ 63. De wedstrijd op kunstgras begint om 14.30, wellicht tot zondag.