Terwijl heel de omgeving van Schaijk nog volop in de strijd is tegen degradatie of promotie heerst op sportpark “den Heuvel” rust op voetbalgebied, een enkel team daargelaten. Activiteiten zijn erop een ander vlak.
Alle velden zijn inmiddels opnieuw ingezaaid dan wel doorgezaaid. En het eerste groen is alweer te zien. Het hoofdveld is deze week afgewerkt en begin juni komt er het nieuwe hekwerk. Allemaal duimen voor een groeizame zomer zodat we weer snel de beschikking hebben over alle velden.

Foto: ingezaaid hoofdveld
ingezaaid_hoofdveld

Dan de bouw, volgens werkvoorbereider Rob Gielis van bouwbedrijf Peter Peters loopt alles volgens schema, “we lopen 4 dagen voor” was zijn enthousiaste opmerking.
De eerst muren staan er en de komende weken zal er dagelijks te zien zijn hoe het een en ander er uit komt te zien. Metselbedrijf Johnny Spierings is er trots op dat hij het werk mag maken. De oud keeper van o.a. DAW 1 doet er alles aan om de planning te halen. Mede dankzij diverse familieleden en zijn vaste maatjes Wilco Zonnenberg en Twan Mulders.
Johnny is trots, wij als DAW zijn weer trots dat diverse Schaijkse bedrijven meewerken aan dit prachtige project.

Komende weken meer…………..

Foto: Willy en Johnny Spierings