Start DAW-jeugdteams seizoen 2012-2013

Start trainingen
De start van de trainingen voor DAW A1, B1, C1 en D1 wordt vastgesteld door de trainers van deze teams. De spelers zullen door de trainers op de hoogte worden gesteld.
De trainingen voor de overige jeugdteams starten vanaf woensdag 15 augustus. Het trainingsschema staat vermeld op deze site onder Jeugd/Trainingen.

Oefenwedstrijden
Op zaterdag 18 augustus zullen door alle jeugdteams oefenwedstrijden of onderlinge wedstrijden worden gespeeld. Enkele teams hebben al eerder dan 18 augustus een wedstrijd, kijk goed in het programma op deze site of dit ook geldt voor jouw team.

Bekerwedstrijden
Op zaterdag 25 augustus worden de eerste bekerwedstrijden gespeeld door alle A-, B- en C-teams.
Op zaterdag 25 augustus spelen alle D-, E- en F-pupillenteams een bekertoernooi in het kader van de Zwaluwen Jeugdactie.

Start competitie
De competitie op start voor A1, B1, C1 en alle D, E en F-teams op zaterdag 1 september. De overige A, B en C-teams spelen op zaterdag 1 september nog een bekerwedstrijd en de competitie begint voor deze teams op zaterdag 8 september.

Uitreiken shirts, intrapballen en waterzak
De wedstrijdshirts, intrapballen en waterzak kunnen op zaterdag 18 augustus worden afgehaald in de DAW-kantine bij Jos van Lith.
De teams die al eerder een wedstrijd hebben moeten zelf contact opnemen met Jos van Lith om hun spullen op een ander tijdstip af te halen. Jos is bereikbaar onder telefoonummer 463328 en op volgend mailadres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..