Zondag speelt DAW haar eerste thuisduel tegen het eveneens gepromoveerde EVVC uit Vinkel. De van BMC afkomstige Jeroen van de Boom scoorde gelijk tweemaal evenals goaltjesdief Roel van de Heijden. Mede promovendus MVC werd met ruime cijfers naar de Mortel terug gestuurd. DAW haalde een puntje op in Zeeland. Kortom de kop is eraf. Zondag een mooi affiche tegen de Vinkelnaren. Trainer John Nielen blikte al kort vooruit “DAW uit is andere koek”. Bij DAW staat op de backpositie Niels de Groot. Immer positief zowel op de trainingen als in de wedstrijd. Niels straalt plezier uit. Niels ,“de sfeer in de groep is fantastisch, op de trainingen wordt er hard gewerkt en elkaar op de fouten gewezen”. Maar daarbuiten zijn we het snel vergeten”. De vrije zondag werd door groepjes spelers benut om de komende tegenstanders te bekijken. Niels was in Vinkel. “EVVC is aanvallend super gevaarlijk met de spitsen Pim v d Doelen en Roel van de Heijden”. “Daarom heen veel beweging en snelheid een mooie taak voor onze verdediging”. Het hoofdveld is weer bespeelbaar en ligt er fantastisch bij. Een hogedrukgebied boven Nederland zal de zon laten schijnen. Prachtig weer om de wedstrijd te komen kijken. Aanvang 14.30 uur zal scheidsrechter Grens het beginsignaal verzorgen.