Ruim op tijd heeft een grote groep DAW vrijwilligers de kleedlokalen op orde gebracht. Banken en beugels aangebracht, kledinghaken gemonteerd en in elke doucheruimte de koven gemonteerd.
De meeste kleedlokalen zijn veegschoon zodat de kitter de laatste naden kan gaan dichten maandag as. Over twee weken kunnen we gebruik maken van de nieuwe lokalen althans indien de nutsvoorzieningen op tijd aanwezig zullen zijn. Maar één ding is zeker, aan de vrijwilligers heeft het niet gelegen.
Als laatste zullen de deuren aangebracht worden door een zogenaamde speciale “deurenhanger”. Op de 2e verdieping is een extra boiler geplaatst om er zeker van te zijn dat er voldoende water is bij maximaal gebruik.
Verder is er een begin gemaakt met de inrichting van de keuken door het plaatsen van de afzuigkap. Binnen de kantine zijn twee stoffen slurven gehangen voor een optimale klimaatbeheersing.

Ook buiten volop activiteit. Gebroeders Potjes legt aan de noordzijde van de kleedlokalen een tegelpad waarop straks een ballenvanger komt van maar liefst een lengte van 46 meter en een hoogte van 7 meter.
En tussen het hoofdveld en de heuvel komt een onderhoudspad van 4 meter breed, deze loopt helemaal door tot aan het kunstgrasveld.

Nieuwbouw_20
Extra waterboiler op 2e verdieping

Nieuwbouw_21
Handen wassen na toilet gebruik