De competitiewedstrijd jong FC Den Bosch – jong Sparta wordt maandagavond gespeeld bij DAW.
Jong Sparta is momenteel koploper in de competitie en wordt getraind door Arjan van der Laan. De geboren Nieuwkoper speelde in het verleden oa. voor Sparta en FC Twente. Met Twente won hij in 2001 de KNVB beker. Sparta wordt alom geroemd door zijn jeugdopleiding, voorbeelden daarvan zijn Kevin Strootman en Jetro Willems en uit het verleden oa. Louis van Gaal, Danny Blind en de gebr. de Nooijer.
Bij FC Den Bosch staat Jan van Grinsven aan t roer de voormalig keeper uit Den Dungen keepte als prof bijna 550 wedstrijden. Zijn beroemdste was wel die tegen Ajax, ja inderdaad de wedstrijd in De Meer met die fantastische omhaal van Marco van Basten.
De wedstrijd begint om 18.30 uur en wordt gespeeld op het kunstgrasveld.