Met de feestelijkheden van afgelopen zondag nog vers in het geheugen en de altijd gezellige slotdag voor de deur, willen we de uitdrukkelijke aandacht vragen voor het fatsoen. En fatsoenlijk is het moedwillig vernielen van DAW-eigendommen bepaald niet. Volwassen dames en heren die op tafels gaan staan en dansen, die barkrukken en stoelen voor heel andere doeleinden gebruiken dan waar ze voor bestemd zijn, die de hanglampen boven de bar gebruiken voor stompzinnige activiteiten... zo maar een greep uit wat we afgelopen zondag hebben mogen aanschouwen.

En dat is jammer, want heel DAW is trots op de bereikte voetbalprestaties die zeker flink gevierd mogen worden. Maar heel DAW is ook trots op de nieuwe accommodatie. En wij zijn van mening dat feestvieren én het behoud van onze prachtige accommodatie samen kunnen gaan. Nee; wij weten zéker dat feestvieren en het behoud van onze accommodatie samen zullen gaan.

Wij wensen iedereen zondag een beregezellige slotdag toe. We maken er weer een fijn feestje van, maar wel met de juiste fatsoensnormen.

Tot zondag en met groeten,
Bestuur rksv DAW