DAW B1 beeindigde de competitie als nr. 11 en moest daarom nacompetitie spelen om niet te degraderen uit de hoofdklasse. In de 1e ronde van de nacompetitie werd 2 keer gewonnen van Olympia'18 B1, de finale van de nacompetitie werd bereikt door Avanti'31 2 keer te verslaan.

De finale van de nacompetitie werd vandaag op neutraal terrein (bij Prinses Irene in Nistelrode) gespeeld tegen Blauw Geel'38 B1. Na de reguliere speeltijd was de stand 1-1, hierdoor volgende een verlenging. Kort voor het einde van de 2e verlenging maakte DAW 2-1, direct na de aftrap werd het weer gelijk, 2-2. Penalties moesten uiteindelijk de beslissing brengen en deze werden helaas door Blauw Geel'38 beter genomen. Hierdoor degradeert DAW B1 naar de 1e klasse.