Beste leden,

Over iets meer dan één jaar, namelijk op 31 augustus 2014, bestaat onze lokale trots alweer 75 jaar! En dat gaat uiteraard gevierd worden! Inmiddels is de commissie ’75-jarig bestaan’ opgericht bestaande uit leden uit alle geledingen van onze voetbalvereniging. Deze commissie heeft alweer enkele keren bij elkaar gezeten om ideeën te bespreken, eerste contacten te leggen en een goede planning te maken om ervoor te zorgen dat het een feest wordt om nooit te vergeten!

Op deze internetsite zullen te zijner tijd regelmatig berichten geplaatst worden zodat jullie op de hoogte blijven van de nieuwste ontwikkelingen.

De commissie bestaat uit Hanny Romme, Mari v/d Venne, Annemarie van Asveldt, Bert Knipping, Erwin Christiaans, Jet v/d Linden, Leon v/d Rande, Pepijn v/d Ven, Rob v/d Ven en Tinie Verstegen.

Uiteraard kunnen we dit niet alleen doen en zal regelmatig de hulp van andere leden ingeroepen worden! Heb je vragen, opmerkingen of goede ideeën, dan kun je deze mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of zoek contact met iemand van de commissie ’75-jarig bestaan’!

Voor nu: zet het alvast in jullie agenda: 29 – 30 – 31 augustus 2014 feestweekend 75-jarig bestaan bij R.K.S.V. D.A.W.!