Samenwerking tussen De Schaepskooi en DAW een feit!

Kinderopvang ‘De Schaepskooi’ vestigt zich per 8 juli aanstaande in de accommodatie van DAW. Tijdens school- èn schoolvakantieweken zal de kinderopvang onder leiding van Mascha Katoen op alle doordeweekse dagen (m.u.v. woensdag) de buitenschoolse opvang (BSO) verzorgen bij DAW. Dagelijkse leiding is in handen van Kristel van Hinthem en zij zal het ‘gezicht’zijn van BSO De Schaepskooi bij DAW.

Al sinds 1980 is De Schaepskooi een begrip in Oss en omstreken. Een paar jaar later werd de eerste BSO opgericht. Inmiddels telt de organisatie diverse vestigingen verspreid over Oss, Berghem en Schaijk. Op 6 locaties wordt buitenschoolse opvang geboden. De Schaepskooi biedt deze buitenschoolse opvang aan kinderen van 4 - 12 jaar.

Op 18 juni gingen Mascha Katoen, Kristel van Hinthem (namens De Schaepskooi), Henrie Lamers en Erwin Christiaans (namens DAW) de overeenkomst met elkaar aan. Zie hieronder de foto’s van dit heuglijke feit. Voor meer informatie over De Schaepskooi zie http://www.deschaepskooi.nl

P1040213-tn

P1040214-tn