Vrijdagavond 30 augustus was de eerste ledenvergadering van de supportersvereniging. Hierin hebben we teruggeblikt op een succesvol jaar met o.a. de kampioenschappen van de verschillende teams, wildwinterkermis en een grote groei van de supportersvereniging.

Wij zijn blij dat zo vele zich als supporter aansluiten bij onze vereniging! Maar natuurlijk hopen we aankomend jaar nog meer leden te mogen verwelkomen!

Na een woordje van de voorzitter, een jaaroverzicht namens de secretaris en een fincancieel jaaroverzicht namens de penningmeester was er ruimte om vragen te stellen en ideeen te opperen. Leuk om te zien dat er nog veel ideeen vanuit de supporters zijn!

Aansluitend op de ledenvergadering was er een feestavond. DJ Sven zorgde voor leuke muziek en het spel 'Petje op, Petje af' bracht de sfeer er goed in!

Wij willen via deze weg graag alle aanwezige leden bedanken voor een supergezellige feestavond!

En voor wie nog geen lid is: stuur even een mailtje naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

feestavondsvdaw1feestavondsvdaw2feestavondsvdaw3

Tagged under Supportersvereniging