De pupillencursus die bij DAW door de KNVB georganiseerd gaat worden start op woensdag 2 oktober om 19.00 uur. Dit is twee weken later dan eerder gepland. De deelnemers hebben hiervan inmiddels een brief van de KNVB over ontvangen. Op deze brief wordt over dinsdag 1 oktober gesproken wat niet juist is.

De docent die de cursus komt geven is een oude bekende voor DAW. Het is onze voormalige hoofdtrainer Jurgen van Wanrooij op dit moment hoofdtrainer bij vv Nooit Gedacht uit Geffen. Als DAW zijn we blij met de aanstelling van Jurgen voor deze cursus.

Hieronder de maar liefst 17 deelnemers die op woensdag 2 oktober zullen starten:

Roel Wittenberg , Inge vd Linden , Kim Kusters , Sander v Kreij , Gerard van Geest

Mark vd Bogaert , Akram Abdoali , Amir Bagheri , Freek van Boekel , Mark Lamers

Romano Oomen , Robyen vd Heijden , Aswin Versteegh ,Stef Oliemeulen