Beste DAW-ers,

Reeds geruime tijd kunnen wij naast een prachtige accommodatie ook gebruik maken van een nieuwe ruime fietsenstalling. Toch worden tijdens openingstijden van ons sportpark nog regelmatig fietsen geplaatst buiten de fietsenstalling. Dit is niet de bedoeling.

Alle fietsen dienen geplaatst te worden in de fietsenstalling. De ingang is aan de zijde van Bossestraat 54 (Familie van Heesch) en het is niet de bedoeling dat er fietsen staan buiten de fietsenstalling, dus niet tegen het hek op de parkeerplaats voor de auto’s, niet binnen de toegangspoort op het sportpark en ook niet in het hoekje tussen de uitgang van de fietsenstalling (sluis) en het kassagebouw. Sinds enkele weken is de fietsenstalling ook beveiligd met camera’s dus uw fiets staat in onze fietsenstalling absoluut veilig.

Wij vertrouwen op een ieders medewerking in bovenstaande.

Met sportieve groet,

Bestuur DAW.