Op 31 augustus 2014 bestaat DAW alweer 75 jaar! En dat gaat uiteraard gevierd worden! De commissie ’75-jarig bestaan’ heeft al diverse ideeën om het draaiboek te vullen, maar roept ook de leden van DAW op om ideeën in te dienen zodat we er met zijn allen een mooi draaiboek van kunnen maken! Dit kan door een mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of zoek contact met iemand die deel uit maakt van de commissie ’75-jarig bestaan’.

Voor degenen die het nog niet in de agenda hadden staan: houdt het weekend van 29 – 30 – 31 augustus 2014 vrij voor het feestweekend van DAW!

Met sportieve en feestelijke groet,

Hanny Romme, Mari v/d Venne, Annemarie van Asveldt, Bert Knipping, Erwin Christiaans, Jet v/d Linden, Leon v/d Rande, Pepijn v/d Ven, Rob v/d Ven, Tinie Verstegen