Leiding F klasse,

DAW is gestart om de huidige trainers en leiders van de F-klasse te begeleiden bij het geven van trainingen, op woensdag 30 oktober is de tweede bijeenkomst gepland.
Ook nu is het de bedoeling is dat op deze reguliere trainingsavond van de gehele F-klasse in ieder geval 1 trainer van elk team aanwezig is.

Tijdens de eerste bijeenkomst hebben we gesproken over het thema DRIBBELEN, om daar de komende periode het accent op leggen.
Dus niet tijdens een training of een wedstrijd de hele lading aan verbeterpunten aan een speler mee geven, maar stapsgewijs accenten leggen.
We gaan in dat half uurtje binnen jullie ervaringen bespreken, wat ging goed, wat vind je lastig, wat werkt echt helemaal niet.
Ook zijn Michiel Jans en Marcel Moerkerk daarbij aanwezig, om te horen wat hun ervaringen zijn.

Thema voor de komende periode is SCOREN, deze staan ook op de DAW site, onder Jeugd/Trainingsvormen.
We starten om 17.45 uur met de uitleg, met aansluitend een voorbeeld training aan het F2 team, dit zal tot ongeveer 19.15 uur duren.
Daarna willen we graag nog eventjes naar binnen, daarbij was de vorige keer niet iedereen meer aanwezig, hopelijk de eerst volgende keer wel.
Op deze avond worden er per team ook weer 2 boekjes uitgereikt.

Willen jullie per mail reageren naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. zodat ik weet wie er van elk team aanwezig is.

Indien er vragen of opmerkingen zijn van jullie als trainer of als leider bel mij dan.
06-46227338.

M. vr. grt.
Namens CJTZ.
Henry van Boekel

Normal 0 21 false false false NL X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

Leiding F klasse,

DAW is gestart om daar de huidige trainers en leiders van de F klasse te begeleiden, op woensdag 30 oktober is daarom de tweede bijeenkomst gepland.

Ook nu is het de bedoeling is dat op deze reguliere trainingsavond van de gehele F klasse in ieder geval een trainer van elk team aanwezig is.

Tijdens de eerste bijeenkomst hebben we gesproken over het thema DRIBBELEN, dat we daar de komende periode het accent op leggen.

Dus niet tijdens een training of een wedstrijd de hele lading aan verbeter punten aan een speler mee geven, maar stapsgewijs accenten leggen.

We gaan in dat half uurtje binnen, jullie ervaringen bespreken, wat ging goed, wat vind je lastig, wat werkt echt helemaal niet.

Thema voor de komende periode is SCOREN, deze staan ook op de DAW site, mapje Jeugd, trainingsvormen.

Op deze avond worden er per team ook weer 2 boekjes uitgereikt.

Willen jullie op deze mail reageren zodat ik weet wie er van elk team aanwezig is.

06-46227338.

M. vr. grt.