Ook in district Zuid II is er geloot voor de KNVB beker Categorie A.
Er wordt eerst nog een tussenwedstrijd gespeeld: Festilent – Nooit Gedacht, dus zit DAW Dames1 bij de laatste 8.

Op 24 november 2013 worden de volgende kwartfinale gespeeld: Festilent/Nooit Gedacht – SNA, Amstenrade – DAW, Someren – Fortuna Sittard 2, Bekkerveld – Venlosche Boys. Onze dames zullen een zware wedstrijd in Zuid-Limburg voetballen. Een spannende wedstrijd tussen de huidige nummers 1 en 2 uit de 2e klasse. In de competitie ging de wedstrijd verloren met 3-1. Al was dit iets wat geflatteerd, dus zullen de dames extra gemotiveerd zijn om een goed resultaat neer te zetten.

Mocht DAW dames1 deze wedstrijd tot een goed einde brengen, dan wacht de winnaar tussen Bekkerveld en Venlosche Boys in de halve finale. Deze wedstrijd zal op 30 maart 2014 plaatsvinden (thuiswedstrijd).
De finale is op zondag 18 mei 2014.