DAW ontvangt in de eerste wedstrijd van de 2e periode medekoploper Rhode. De ploeg van trainer Theo van Lieshout deelt de koppositie samen met Margriet. Beide ploegen hebben 14 punten. DAW volgt op 2 punten en bij winst gaat DAW in ieder geval Rhode voorbij. De verschillen in de top zijn klein dus elke speelronde staat de stand weer op zijn kop. Rhode vooraf door vele als titelkandidaat gezien maar trainer Theo van Lieshout wil daar niets van weten. Valse bescheidenheid of zich slim in de underdog positie plaatsen, wie zal het zeggen. Van wat we weten is dat Rhode een goed voetballende jonge ploeg heeft. Voorin gevaarlijke jongens die uit het niets een doelpunt kunnen maken. Sander Driessen is de topscoorder met 3 doelpunten. Tim Steward keerde afgelopen zondag terug van een blessure. De snelle aanvaller is er altijd één om rekening mee te houden.

DAW kan nog niet beschikken over Rob Vos, Dirk van den Hoogen en Tom den Ouden. Bas van der Ven kampt met bovenbeenblessure en is er ook niet bij. DAW is uit op revanche na de nederlaag in en tegen Boekel. Trainer Rob van Griensven. "Ook een verdediging kan een keer een off-day hebben". "We zullen met het mes tussen de tanden moeten spelen zondag". "Rhode is een goed voetballende ploeg, maar wij willen absoluut de punten in Schaijk houden". "Afgelopen week is er weer super getraind en we zijn er klaar voor". Aanvoerder Bas van der Ven voegt daar nog aan toe; "Ik zie Rhode bij de bovenste vier eindigen". "Vorig jaar hadden we uit erg lastig en thuis wonnen we, de basis van die overwinning was toen een combinatie van strijd en goed voetbal". "Ook zondag zal dit weer de sleutel tot succes kunnen zijn". Afgelopen donderdag werd de groep ingelicht over het as vertrek van trainer Rob van Griensven, teleurstelling, verbaasd maar ook begrip waren de reactie vanuit de groep. Hopelijk kan men dit vertalen met een overwinning op het veld. Want winnen is en blijft toch het beste medicijn voor allerlei pijntjes. Zondag op sportpark d'n Heuvel aanvang 14.30 uur onder leiding van scheidsrechter Grens.