Dit jaar organiseert DAW alweer de 13e  editie van de populaire kwis "Simply the Best".

Het grote succes van voorgaande jaren, plus het feit dat er nog altijd teams teleurgesteld moesten worden omdat alle startbewijzen reeds vergeven waren, heeft de organisatie doen besluiten om een extra voorronde te organiseren. Dit jaar dus geen 2 maar 3 voorronden!

De beste 10 teams van elke voorronde plaatsen zich voor de Grote Finale.

Het beloofd weer een spektakel te worden met makkelijke en moeilijke vragen in weer een groot aantal uiteenlopende categorieën.

Wie gaat de glorieuze winnaars van vorig jaar "de V-tjes" van de troon stoten?

De organisatie is alweer in gesprek met een aantal spraakmakende Mistery Guests, dus ook dit onderdeel staat weer op het programma. Daarnaast zullen ook de vorig jaar geïntroduceerde "pre-vragen" een vervolg krijgen.

Een team bestaat uit minimaal 3 en maximaal 5 personen vanaf 16 jaar.

Het inschrijfgeld bedraagt  € 15,=

De voorronden worden gespeeld op:

- Zaterdag       21 december    20.00 uur.

- Zaterdag       28 december    20.00 uur.

- Zaterdag       4 januari         20.00 uur.

De Grote Finale wordt gespeeld op zaterdag 11 januari 2014.

Aanvang 20.00 Uur.

Inschrijven kan vanaf zaterdag 16 november 9.00 uur, uitsluitend via de site van DAW: www.vvdaw.nl

Maak je op voor minimaal 1 avondje gezellig kwissen, stel je team samen, en schrijf je in!