De laatste wedstrijd voor de winterstop speelt DAW een thuiswedstrijd tegen Venhorst. In Venhorst, won DAW eerder verdiend met 3-2.

De ploeg en trainer Willem van de Burgt zijn inmiddels aan elkaar gewend en ook de blessurelijst is geslonken. Inmiddels zijn de rood – witten weer terug gevallen op het favoriete spelletje. De snelle omschakeling is daar een belangrijk onderdeel in. Andere zeggen countervoetbal, met een negatieve ondertoon, maar daarmee doe je de ploeg echt tekort. Venhorst is een stabiele club die veel investeert in de jeugdopleiding en men ziet dit terug op het veld. Tel daarbij op een goede lichting en voilà, je heeft een team die goed mee doet in de derde klasse, erg knap voor dit duizend inwoners tellende dorp. Voorin de snelle en behendige Tom van de Boogaart en doelpuntenmachine Thijs van Sleeuwen, samen goed voor vijftien doelpunten. Achterin is Luuk van de Boogaart een stabiele factor die ook nog weleens een doelpuntje meepikt.

Dan DAW. Tja de lijst van afwezige is erg lang, de complete as staat naast de kant. Rik Willems geschorst.  Robert Knipping, Bas van der  Ven en Rob Vos geblesseerd. Tim Huberts geniet van een welverdiende vakantie. Het goede nieuws is dat we ongeveer evenveel leden hebben als inwoners in Venhorst dus we zullen ongetwijfeld starten met elf mensen. Rob Vijnmans zal samen met Nicky van Son het centrum bemannen. Rob speelde dit jaar een stapje lager bij DAW 2. Maar gezien zijn bijdrage daar, heeft ie het voetballen nog niet verleerd. Verder zitten er op de bank twee talentvolle  A junioren. Het beloofd een prachtige voetbalmiddag te worden. DAW is gebrand op een overwinning. Trainer Rob van Griensven hierover. "Het is natuurlijk altijd lekker om de laatste wedstrijd voor de winter te winnen". "We slaan gelijk een gaatje met de onderste en kunnen naar boven kijken". Ook deze week is er weer prima getraind. Rob wil verder nog kwijt. "De vechtlust en het plezier zoals we die in Zeeland zagen moeten we ook zondag op de mat neerleggen".  "Dan komt de beloning vanzelf".

Scheidsrechter is de Hr Jaspers uit Uden. Na afloop de wildwinterkermis georganiseerd door de supportersvereniging. Komt dit allen meemaken!