Beste supporters!

Wat was het weer grandioos!! Waar we stiekem van droomde werd werkelijkheid; de kantine van DAW helemaal vol met enthousiaste deelnemers aan de Winterkermis 2013.

Vanaf 12.00 uur draaide het nieuwe oranje rad op volle toeren... Via de televisieschermen kon men goed volgen welk nummertje prijs had. Ook het enveloppenspel en het winnen via je lidnummer werd met veel enthousiasme ontvangen. Prijzen zoals ijstaarten, hamburgers maar ook peking-eend en dozen jillz waren te winnen. Maar ook cadeaubonnen e.d. van een van onze vele sponsors! Deze sponsors willen wij dan ook nadrukkelijk bedanken voor hun bijdrage! Zonder hen hadden wij deze onvergetelijke middag niet waar kunnen maken.

Tijdens de Winterkermis 2013 hebben wij als supportersvereniging ook weer veel nieuwe leden mogen verwelkomen, daar zijn we ontzettend blij mee!

Bedankt iedereen voor een onvergetelijke middag! En tot volgende jaar!

Bestuur Supportersvereniging DAW

Tagged under Supportersvereniging