DAW hervat de competitie met een uitwedstrijd in Oss tegen Margriet, althans als het veld is Oss bespeelbaar is. De weergoden voorspelen weinig goeds dit weekend.

Sportpark Amstelhoef ondergaat momenteel een ware metamorfose. De bouw van het clubhuis is in volle gang. Een sfeerimpressie vind u op de website van Margriet.

Gaby Kuijpers heeft van Margriet te horen gekregen dat er niet verlengd wordt. Zijn opvolger Hans Richters staat te popelen om te beginnen bij de Ossenaren zo is te lezen op de website.

Bij Margriet is "gelekaartenverzamelaar" Joey Schuurmans geschorst na zijn 7e gele kaart. Voor de voetballiefhebber jammer en een gemis voor trainer Kuijpers. Trainer Rob van Griensven kan beschikken over een fitte selectie. Rob Vos is de enige die niet fit is, zijn herstel zal nog geruime tijd duren. Trainer Rob van Griensven over de wedstrijd tegen Margriet: "we zijn er klaar voor". "Na een aantal oefenpotjes is het altijd lekker om weer voor de punten te spelen". "In de thuiswedstrijd werden we bij vlagen overklast door Margriet." "Zij zijn voor mij dan ook een kampioenskandidaat en dus de favoriet voor deze wedstrijd".  Ondanks de weersvoorspellingen zullen er ongetwijfeld veel DAW supporters naar Oss afreizen om de competitiehervatting live te zien. De wedstrijd begint zoals gebruikelijk om 14.30 uur en staat onder leiding van scheidsrechter Verstegen.