DAW 1 speelt zondag een uitwedstrijd op sportpark Avesteyn in Dinther. Vooraf komt DAW F7 in actie tegen de F5 van Avesteyn.

Avesteyn speelde afgelopen zondag 0-0 gelijk uit bij Rhode. Spits Van Driel incasseerde daar zijn 4e gele kaart en is daarmee geschorst tegen DAW. "Young star" Lars van Lee is volgens onze informatie nog geblesseerd. Dus we zullen zondag zien hoe coach Antwan van Rijn zijn voorhoede gaat invullen. Avesteyn zal punten moeten gaan pakken om onderin weg te komen. Een gelijk spel is leuk maar in deze knotsgekke competitie is dit toch echt te weinig. DAW pakte zondag de driepunter tegen de buurman en dat is natuurlijk altijd lekker.  Wint het zondag dan slaat het een gat met de onderste. Kortom de belangen zijn weer groot deze zondag. Spanning volop!

Bij DAW is Niels de Groot een vraagteken. Een kleine kans dat ie speelt waren de woorden van Rob van Griensven. Rik Willems ontving zijn 5e gele kaart. Voor Rik een tribuneplek voor één duel. In het centrum zal Nicky van Son starten naast Robbert Knipping. Verder een volledig fitte groep op uitzondering van Rob Vos. Trainer Rob van Griensven is dan ook vol vertrouwen. "Ik ken Avesteyn als ploeg natuurlijk". "De slag zal uiteindelijk gewonnen moeten worden op het middenveld". "De winst van afgelopen zondag is natuurlijk mooi, maar we doen pas echt goede zaken als we zondag winnen". Één waarschuwing heeft Rob alvast voor zondag; "we moeten niet in hun counter lopen".

Het trouwe Schaijkse publiek zal zondag weer naar Dinther afreizen om "t urste" te zien. Scheidsrechter is de Hr Reddy uit Helmond, hij zal de wedstrijd beginnen om 14.30 uur. Tot dan!