Een prima wedstrijd na het carnavalsgebeuren. DAW revancheerde zich na de slechte prestatie in Dinther. Margriet werd verslagen, in de laatste minuut, met een wonderschone kopbal van Mark Megens. Zo'n overwinning geeft vertrouwen en nog belangrijker, drie punten. Wint DAW zondag dan kan het stiekem naar boven kijken. Want alle drie de kampioenskandidaten morsen met grote regelmaat punten. Maar zondag eerst de ploeg uit Geffen. In de heenwedstrijd waren de ploegen aan elkaar gewaagd, en ook zondag zal dit waarschijnlijk weer het geval zijn. DAW weet inmiddels dat de instelling waarmee men de wedstrijd ingaat vaak bepalend zal zijn voor de einduitslag. Qua voetbal is iedereen aan elkaar gewaagd in deze knotsgekke competitie.

Volgens trainer Rob van Griensven is iedereen fit voor zondag. "lekker getraind" luidde zijn reactie. Rob nog nagenietend van de overwinning in Oss. "ja, vooral de manier waarop, daar was ik heel blij mee" "Strijd leveren van de eerste tot de laatste minuut." "Als we dat zondag weer op kunnen brengen zijn we moeilijk te verslaan".

DAW is er klaar voor om Jurgen en zijn manschappen te verwelkomen. Spelen tegen je oude trainer brengt vaak iets extra's.

Zondag half drie is de aanvangstijd. De wedstrijd wordt geleid door scheidsrechter Bus uit Venray. Er wordt mooi weer voorspeld, dus alle reden om DAW 1 te komen bewonderen. Wellicht tot zondag.