DAW speelt zondag  een zéér belangrijke wedstrijd uit tegen Rhode. Het is inmiddels 5 voor 12! De ranglijst liegt niet. Iedereen bij DAW beseft dit , DAW 2 en de A1 zijn inmiddels kampioen alle ogen zijn nu gericht zijn op het vlaggenschip. Nog drie wedstrijden te gaan, het zijn finales, alles zit zo dicht tegen elkaar dat zelfs een derde plek nog mogelijk is.

Bij DAW ontbreekt Rik Willems. Rik ontving in de thuiswedstrijd zijn 6e en 7e gele kaart wat automatisch een schorsing van twee wedstrijden betekend.  Tegenvaller voor DAW is dat Robbert Knipping ook geblesseerd is. Beide "Robben" dubben nog over de basis elf. In ieder geval zal DAW met elf namen op het veld verschijnen. Deze elf zullen alle zeilen bij moeten zetten om Rhode van het lijf te houden, de ploeg van Theo van Lieshout speelde volgens eigen zeggen in Schaijk hun beste wedstrijd. Zaak voor DAW om dit niet weer te laten gebeuren. Bij Rhode zijn er ook een aantal afwezige, de ploeg zo goed als veilig maar kan nog wel de derde plek opeisen. Deze geeft zeer waarschijnlijk recht op nacompetitie.

Rhode is de favoriet voor dit duel maar kan DAW voor een verassing zorgen? Zondag om half vijf weten we hier het antwoord op. De wedstrijd begint om half drie en wordt geleid door scheidsrechter de Graaf.