Ook dit jaar werd er tijdens koningsdag weer gevoetbald bij DAW. De groepen 5 t/m 8 van de Regenboog en den Omgang speelden verschillende wedstrijden tegen elkaar. Door het goede weer was de opkomst zeer goed en onder aanmoedigingen van de vele ouders werd er dan ook sportief en fanatiek tegen elkaar gestreden.

Ook dit jaar was er aan het eind van de middag weer de touwtrek wedstrijd. Ook hier werd fanatiek gestreden om de overwinning.

Uiteindelijk was het wederom den Omgang die er met de wisselbeker vandoor ging. Deze beker is afgelopen week op de school uitgereikt. De beker zal daar de komende weken in de diverse klassen te zien zijn. Daarna zal hij in de overvolle prijzenkast geplaatst worden.

IMG-20140512-WA0002