Keepersschool Rudie Geurts / Jeroen Janssen terug bij DAW Schaijk

Keeperstrainers Rudie Geurts en Jeroen Janssen starten vrijdag 12 september wederom met een keeperscursus voor alle jeugdkeepers uit de regio op sportpark D’n Heuvel in Schaijk.

Keepers en keepsters uit de regio die bij de junioren of pupillen spelen, kunnen zich aanmelden. Deze najaarscursus is bedoeld om jonge keepers techniek bij te brengen of die te verbeteren. Ook wordt er speciaal aandacht geschonken aan het meevoetballen, het coachen en het opbouwen vanuit het perspectief van de keeper. De deelnemers krijgen tien weken op vrijdagavond les van Rudie Geurts en Jeroen Janssen. Rudie is al jaren keeperstrainer op hoofdklasse-niveau en momenteel werkzaam bij Udi’19 uit Uden. Jeroen traint de keepers van de jeugd van Udi’19.