“Glasvezel, voor een bloeiend Landerd”

Zorg

Iedereen wil zorgen voor zijn of haar dierbaren. LanderdNet staat dan ook voor de verbinding tussen u en mensen of organisaties die voor u zorgen. Via de digitale snelweg krijgen u en uw omgeving steeds meer mogelijkheden om voor elkaar te blijven zorgen.

Ontspanning

Ontspannen kan voor iedereen anders zijn, maar de verbindende factor in de gemeente Landerd is het glasvezelnetwerk dat we willen laten aanleggen. Dan kunt u vanuit uw luie stoel de voetbalwedstrijd van uw lokale club volgen, of zelf meedoen natuurlijk!

Onderwijs

Een tablet-computer is niet meer weg te denken in een klaslokaal. Maar dat betekent ook dat uw kinderen thuis goed verbonden moeten zijn. LanderdNet staat ervoor dat scholen toegang hebben tot het beste netwerk, en dat uw kinderen hier optimaal gebruik van kunnen maken, op school, maar ook thuis.

Werken

LanderdNet staat ook voor de verglazing van de bedrijventerreinen in alle dorpen van de gemeente Landerd. Dat betekent niet alleen betere en snellere internetverbindingen, maar met een eigen glasvezelaansluiting in huis ook de mogelijkheid om van thuis uit te werken, wel zo prettig als het u uitkomt.

Comfort

Om comfortabel en met een veilig gevoel te kunnen leven, is een goede internetverbinding noodzakelijk. Niet alleen om in contact te blijven met uw sociale omgeving. Een comfortabel gebruik van uw woning is steeds meer afhankelijk van apparaten die met een netwerk verbonden zijn. Daarom is het ook van groot belang dat iedere woning in de gemeente Landerd de mogelijkheid krijgt een glasvezelaansluiting aan te vragen.

De voordelen nog eens op een rijtje

• Met een super aanbod van € 28,50 voor de eerste 3 maanden is glasvezel nu zelfs goedkoper dan Ziggo of KPN!
  • U betaalt GEEN borg
  • De monteur sluit straks de TV, computer en telefoon GRATIS aan. Hij gaat pas weg als het werkt.
  • Kans op het winnen van een jaarabonnement ter waarde van € 598,- (onder de aanwezigen op de inschrijfdagen worden tientallen jaarabonnementen verloot)
  • Na een jaar bepaalt u zelf of u blijft of terugkeert naar uw huidige provider.
  • Voor meer informatie of eenvoudig aanmelden kijk op de website van Landerdnet: http://www.landerdnet.nl

30 oktober inschrijfdag in Reek in ’t Koetshuis

6 november inschrijfdag in Zeeland in de Ambianz

19 november inschrijfdag in Schaijk in De Potter

Verloting jaarabonnementen om 21:00 uur

Indien het project nu niet doorgaat is het maar de vraag wanneer dan wel.

Als u de voordelen op een rijtje zet en zich afvraagt wat u feitelijk te verliezen hebt?

Laat Landerd bloeien en meld u eenvoudig aan via http://www.landerdnet.nl/online-aanmelden

Maak iedereen bewust van de mogelijkheden, laat Landerd bloeien en stuur deze mail door naar familie, vrienden, kennissen.

Met vriendelijke groet,
LanderdNet