Update: Rens Vogels uit de C1 is winnaar geworden van de twee kaartjes voor de wedstrijd Heerenveen tegen PSV. Uit 11 deelnemers werd Rens na loting de winnaar!

De winnaars van het stopdasschieten tijdens het jubileumweekend zijn inmiddels op de hoogte gesteld van hun prijs. Per leeftijdscategorie (A t/m D) waren 4 x 2 kaartjes voor de wedstrijd Heerenveen - PSV beschikbaar gesteld door Van Tilburg Sport uit Nistelrode. Bij meerdere winnaars per leeftijdscategorie heeft loting de winnaar bepaald. Maar... er zijn nog twee kaartjes beschikbaar voor de wedstrijd!

Wil jij naar Heerenveen - PSV op zondag 28 september (16.45 u.)? Mail dan je contactgegevens naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met als onderwerp van de e-mail "Heerenveen - PSV" en maak kans op deze twee kaarten (de kaarten worden als setje verloot, dus 1 x 2 kaarten).

Deelnemen kan tot en met zondag 21 september. De winnaar ontvangt de kaartjes z.s.m. thuis. Deelname alleen voor DAW-leden!

heepsv