De laatste training van de najaarscursus van Keepersschool Rudie Geurts Jeroen Janssen zit er alweer op. Deze cursus kenmerkte zich niet alleen door het mooie weer, maar ook door de verschillende gastoptredens van Brian Vialle (keeper Udi ’19 A1), Joost van Dongen (trainer DAW C1) en Janneke v. Hees-Nooijen (kinderfysiotherapeut). Ook het bezoek van Jan Peeters, oud-keeperstrainer van Rudie en oud-trainer van de selectie van DAW) was een hele leuke verrassing. Als vanouds werd de cursus afgesloten met een uitgezet spellencircuit, waar alle technieken die de afgelopen weken aan bod zijn gekomen, toegepast konden worden. Daarna deden we nog een kwis waarbij weer leuke prijzen te winnen waren. De eerste prijs werd behaald door Joey v.d. Groes, DAW D1. Hij won 4 VIP-kaartjes voor een wedstrijd van RKC. Ook waren er prijzen voor de 2e tm de 4e plaats. Alle prijzen werden weer beschikbaar gesteld door Fa. Bento. Extra bedankt werden Antoine van Ras, trouwe assistent van de keepersschool, voor de gastheer DAW en voor Nico Geurts, die ons weer elke vrijdag verwelkomde. Hartstikke bedankt allemaal en hopelijk tot ziens op de voorjaarscursus van Keepersschool Rudie Geurts Jeroen Janssen in 2015!

Geurts-Janssen-8-12-14