Op donderdag 16 april 2015 organiseert voetbalvereniging DAW haar jaarlijkse sponsoravond, om de vele toegewijde sponsoren van de vereniging weer te bedanken voor hun financiële bijdrage aan de vereniging.

Vorig jaar was filosoof en cabaretier Paul Smit te gast, die in 2005 nog de cabaretprijs 'Grootst aanstormend talent' in de wacht sleepte. Dit jaar worden de sponsoren verwend met de komst van spreker en columnist Daan Quakernaat.

Daan Quakernaat studeerde Cognitieve Kunstmatige Intelligentie aan de Universiteit van Utrecht en sindsdien is hij op zoek naar de balans tussen mens en machine, tussen angst en controle en tussen passie en structuur. Met zijn achtergrond in de IT houdt hij toehoorders een spiegel voor en laat hen nadenken over hun eigen kunnen, hun ongemakken en hun dromen.

DAW nodigt haar sponsoren graag uit om hierbij aanwezig te zijn. De avond wordt gehouden in de accommodatie van DAW op Sportpark D'n Heuvel aan de Bossestraat 56 in Schaijk. De sponsoren zijn welkom vanaf 20.00u en mogen een introducé meenemen. Het officiële programma begint om 20.30u.

Tagged under Sponsoring