Bart Spierings en Joey Konings zijn door bondscoach, Maarten Stekelenburg opgenomen in de voorselectie voor oranje onder 17.

Voor Bart is dit de eerste keer. Joey speelde al drie interlands en scoorde daarbij éénmaal. Bart speelt in de jeugdopleiding als verdediger bij de RJO NEC/FC Oss. Joey Konings, als aanvaller bij de RJO PSV-EHV. We zullen duimen voor Bart en Joey dat het tot een uitverkiezing komt door Maarten Stekelenburg en en zijn kersverse assistent Orlando Trustfull.

Mocht het zover komen dan kunt u beide mannen dichtbij aan het werk zien. In Schijndel speelt Nederland onder 17 op donderdag 12 maart een kwalificatiewedstrijd tegen Geogië. Het uiteindelijke doel is plaatsting voor de EK eindronde in Bulgarije van 6 tot 20 mei.