Beste B-junioren (en leiding),

Goede vakantie gehad? Ik hoop het van harte!

Natuurlijk begint ook bij jullie de voetbalkoorts weer te stijgen en heb je weer zin om aan de slag te gaan op onze voetbalvelden.

Dat er bij zo’n mooie en grote vereniging veel moet gebeuren om trainingen, wedstrijden en ‘derde helft’ goed te kunnen laten verlopen, zal je wel duidelijk zijn.

Er is de laatste weken en maanden door veel vrijwilligers al veel werk verzet. Maar er zijn nog genoeg klussen over die gedaan moeten worden om het seizoen perfect te kunnen laten starten.

En je voelt hem al aankomen, daar willen we jou/jullie voor vragen.

Zoals de A-junioren hun steentje bijdragen via de verplichte bardienst en de D- en E-jeugd zich inzetten middels de bekende kerstkaartenactie, benaderen we nu de B-jeugd voor een schilderwerk en andere klussen.

Dit werk gaan we/jullie doen op zaterdag 22 augustus a.s.

Vele handen maken licht werk, dus laat je teamgenoten en DAW niet in de steek.

We verwachten jullie om 8.45 uur op het DAW-terrein. Wij zorgen voor koffie/fris en een broodje.

Na afloop zal er nog gevoetbald of getraind worden.

Breng een kwast mee om ook schilderwerk te kunnen doen. Trek oude kleren aan en neem je voetbaltas uiteraard ook mee!

(bij verhindering afmelden bij de leiding van jouw team 2009-2010).

Tot 22 augustus a.s.

Jeugdbestuur

P.S. OOK ANDERE VRIJWILLIGERS ZIJN NATUURLIJK VAN HARTE WELKOM.