Best DAW-lid,

Via een bericht op deze website van 22-06-09 (zie Nieuws/Algemeen) is een oproep geplaatst voor het inleveren van bardienst formulieren. Een groot aantal leden heeft dit helaas nog niet gedaan.
Download het formulier via het bericht van 22 juni en lever het zo snel mogelijk in in de ideeënbus bij DAW of in de bus op Beatrixstraat 10. Natuurlijk kun je ook mailen: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. .

Vanaf afgelopen seizoen bestaat de mogelijkheid dat je ingeroosterd wordt in het voor- en/of naseizoen. Je kan dan op een doordeweekse avond worden ingezet voor een oefen- of inhaalwedstrijd, of in een weekend bij een toernooi!

Tevens vragen wij je je emailadres in te vullen, zodat het rooster voortaan per email bij je binnenkomt.

Ook als je geen bardiensten wil draaien, svp aangeven. Als je het formulier niet inlevert, blijft het oude van kracht!