• Gepubliceerd in Clubnieuws
Kom 6 september naar de spectaculaire Kick Off van jubilerend Emos

SCHAIJK – Korfbalclub Emos staat aan de vooravond van een heel bijzondere mijlpaal. In seizoen 2015-2016 bestaat de club namelijk 50 jaar. Emos trapt daarom op 6 september af met een bijzondere Kick Off. Lokale bekenden onder wie DAW-voorzitter Henrie Lamers en Burgemeester Bakermans nemen het op tegen oudgedienden van Emos 1. Emos nodigt iedereen uit erbij te zijn.

Om 11:30 uur start de wedstrijd. In het team met prominenten zitten behalve de burgemeester en DAW-voorzitter ook de hoofdsponsor Andries Peters van Barli B.V. Zij worden gecoacht onder de bezielende leiding van hoofdtrainer en coach Albert. Onder de oudgedienden spelen onder andere Jolanda van den Bogaard en Jacinta van Elzen. In de pauze kan iedereen zijn of haar korfbaltalent toetsen met het Mega Afstandschieten waarbij gestreden wordt om onsterfelijke roem.

Iedereen is welkom
Na de wedstrijd staat er voor iedereen een hapje en een drankje klaar. En om 13:00 uur treedt Emos 1 alweer aan om haar eerste competitiewedstrijd te spelen. Beide wedstrijden worden gespeeld op het sportterrein van Emos aan de Bossestraat 10a in Schaijk. Daarna zijn de andere seniorenteams aan de beurt en ook zij kunnen elke aanmoediging gebruiken. De Kick Off is bedoeld voor iedereen. Entree is gratis en elke bezoeker krijgt een consumptiebon.

Over korfbalclub Emos
Dameskorfbalvereniging Emos is een sportieve, ambitieuze en gezellige club. Bijna tweehonderd dames, verdeeld over ruim vijftien jeugdteams en zes seniorenteams, leven zich elk weekend sportief uit. Senioren 1 speelt hierbij met trots in de overgangsklasse. En met activiteiten als Sjors Sportief, het schoolkorfbaltoernooi en de koningsspelen staat Emos midden in de samenleving. Emos vindt haar kracht in samenwerken: in de vereniging zelf, maar ook daarbuiten. Zo helpt Emos al jaren mee met de wandelvierdaagse en de zomercarnaval.

TER INFORMATIE
Meer weten? Neem voor meer informatie contact op met Inge van Dongen (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of 0649979946).

Poster Emos

Tagged under Club