Snufenshoe Concept Store en Manders Optiek & Juwelier hebben het mogelijk gemaakt dat de meiden van DAW MB1 er nog mooier opstaan!

Naast nieuwe shirts waarin de wedstijden gespeeld worden hebben beide trouwe DAW sponsoren er ook voor gezorgd dat de tegenstander vóór de wedstrijd al onder de indruk is. Voortaan presenteren de meiden zich voor en na de wedstrijd in een fantastisch DAW tenue met lange broek en hoodie. Op de foto ziet u de spelers en leiders van DAW MB1, met links op de foto Ilse en Jan Arts namens Manders Optiek & Juwelier en Marleen Manders namens snufenshoe concept store.

Namens voetbalvereniging DAW, de DAW sponsorcommissie en uiteraard de meiden van MB1 bedanken wij beide sponsoren van harte.

LogoManders Optiek en Juwelier Schaijk :: Voor brillen, monturen, lenzen, sieraden en horloges

Snuf Manders MB1 2

Snuf Manders MB1 3