DAW heeft onlangs LTC (Landerd Trading Company) als nieuwe DAW sponsor mogen verwelkomen. Eigenaren Thieu van Dijk en Jos Dekkers, echte Schaijkenaren met een DAW-hart, zijn met hun bedrijf LCT bordsponsor geworden. Daarnaast waren zij bereid de topcoaches van DAW MB1 in een nieuw DAW jasje te steken (zie foto).

LTC Schaijk, gevestigd aan de Hoogschaijksestraat 37c, is een bedrijf met jarenlange ervaring in metaalbewerkingsmachines. Het leveringsprogramma bestaat naast metaalbewerkingsmachines uit compressoren, hefwerktuigen, gereedschappen en toebehoren. Voor meer informatie zie www.ltcschaijk.nl

LTC Schaijk V.O.F.

Namens voetbalvereniging DAW, de DAW sponsorcommissie en uiteraard de coaches van MB1 bedanken wij LTC van harte.

Tagged under Sponsoring