Zet het alvast in je agenda: Emos en DAW Supportersvereniging organiseren op 21 februari 2016 een dienstenveiling! De opbrengst gaat naar het jubileumweekend van Emos en DAW Supportersvereniging. De diensten gaan onder de hamer in de kantine van DAW. Zorg dus dat je er bij bent.

Of nog leuker: doe mee en lever zelf of met je team ook een dienst aan! Het mag alles zijn. Ben jij een geboren fotograaf, maak jij de beste ontbijtjes op bed of kun je uitstekend bijles geven? Geef je heerlijke massages, kun je mooie websites bouwen, haren knippen, klusjes opknappen of nagels lakken? Of heb je andere talenten die een flinke duit kunnen opleveren voor het jubileumweekend van Emos en DAW Supportersvereniging? Geef het snel aan onderstaande personen of via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.!

Hopelijk tot dan!

Werkgroep Dienstenveiling