Vanochtend bereikte ons het droeve bericht dat ons clublid John van Orsouw na een ziektebed is overleden op de veel te jonge leeftijd van 53 jaar. John, voorzitter van de DAW-supportersvereniging, barvrijwilliger, keeper en leider van DAW 10, was een ras-DAW'er met een oranje hart. Vanaf het moment dat hij in Schaijk neerstreek draaide het bij John naast de carnaval (Durdouwers) om DAW. John was een actief, centraal en graag gezien persoon binnen DAW en hij zal enorm gemist worden.

In verband met het overlijden van John treedt voor aanstaand weekend een protocol in werking. De wedstrijden op zaterdag voor de jeugd en het zaterdagteam gaan door, waarbij op gepaste wijze stil wordt gestaan bij het overlijden van John. Alle wedstrijden van zondag, zowel thuis als uit, zijn afgelast. Om op gepaste wijze stil te staan bij het overlijden van John nodigt het bestuur van DAW en het bestuur van de supportersvereniging DAW, belangstellenden van harte uit om zondagmiddag naar de kantine van DAW te komen. De kantine wordt voor de gelegenheid opengesteld van 13.00 uur tot 15.00 uur. Graag tot dan. Verder verzoeken wij eenieder deze website te volgen voor nadere informatie.

Uiteraard wil het bestuur van DAW ook op deze wijze Marian, Caro, Jari, overige familieleden en naasten veel sterkte toewensen bij het verwerken van dit immense verlies.